LUCRĂTOR COMERCIAL
CONDIŢII DE INSCRIERE ŞI ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE
Condiţii de înscriere:
- minim învăţământ general obligatoriu
- dovada activităţii în ocupaţia Lucrător Comercial, din care să reiasă că persoana a lucrat, a colaborat sau a efectuat un stagiu de practică – minim 6 luni (ex.: adeverinţă de la locul de muncă)
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Copie CI
- Copie certificat de naştere
- Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul)
- Copia actului de studii (minim 10 clase)
- Original adeverinta medicală
- CV (să conţină şi perioada menţionată în dovada activităţii în ocupaţie)
TAXA DE EVALUARE INCLUDE:
* nu conţine costuri ulterioare ascunse
- Procesul de evaluare a competenţelor profesionale
- Eliberarea certificatului de competenţe profesionale recunoscut de MMJS şi MEN.
Unităţile de competenţe profesionale pentru ocupaţia Lucrător Comercial:
- U9 – Asigurarea calităţii
- U10 – Aplicarea normelor de sănătate şi securitate în muncă
- U11 – Aplicarea normelor de igienă, sanitar-veterinare şi de protecţie a mediului
- U12 – Asigurarea cadrului general de desfăşurare a activităţii punctului de vânzare
- U13 – Prezentarea produselor şi serviciilor aferente vânzării
- U14 – Realizarea vânzării
- U15 – Întocmirea situaţiei vânzărilor şi raportarea acesteia
- U16 – Actualizarea stocurilor de produse
CUM MĂ ÎNSCRIU LA PROCESUL DE EVALUARE
evaluare@cedes-cd.ro, office@cedes-cd.ro
021.312.20.91, 0728.878.650;