CUSTOMER CARE – CUSTOMER SERVICE

– Satisfacerea și fidelizarea clienților, relaționare și comunicare eficientă –

 PROVOCĂRI

  • Cum dezvoltăm o relație client – companie?
  • Cum comunicăm eficient cu clienții noștri pentru a le asigura servicii de calitate?
  • Cum dezvoltăm o viziune și o gândire strategică?
  • Entuziasmul și participarea activă în viața companiei

 OBIECTIVE

  • conștientizarea importanței relațiilor cu clienții pentru succesul afacerii
  • identificarea corectă a nevoilor și așteptărilor clienților
  • comunicarea eficientă cu clienții și combaterea barierelor de comunicare
  • dezvoltarea abilităților de comunicare și a atitudinii pozitive
  • creșterea satisfacției clienților și fidelizarea acestora

 CUI SE ADRESEAZĂ

Modulul Customer Care este un instrument practic și interactiv pentru responsabilii cu gestionarea plângerilor și reclamațiilor din cadrul companiei, precum și pentru personalul operațional, care se află în contact direct cu clienții.

Trainingul se poate adapta contextului concret al afacerii, prin exemple și aplicații personalizate, conform cererii.

 DIN TEMATICA SESIUNII DE TRAINING 

  • Customer Care în secolul XXI
  • Orientarea spre piață vs orientarea spre client
  • Cine este clientul meu? Știu ce așteaptă de la mine?
  • Câștigarea clienților nu este egală cu păstrarea lor
  • Orientarea către client – orientarea către calitatea serviciilor oferite
  • Lanțul succesului în Customer Care
  • Acțiuni simple de customer care – rezultate maxime
  • Utilizarea unui limbaj pozitiv pentru proiectarea unor așteptări pozitive

 METODA DE LUCRU

CEDES CD foloseşte metode moderne de instruire, bazate pe aplicabilitate imediată, care se axează pe interacţiunea directă, activă şi constructivă dintre participanţi şi formatori. Dintre metodele şi instrumentele folosite menţionăm: expunere, lucru în echipă, studii de caz, joc de rol, materiale audio-video, dezbateri, simulări, exerciţii şi aplicaţii practice (după caz).

CUM MĂ ÎNSCRIU

Înscrierea se poate face direct la sediul CEDES CD din str.Turturelelor, nr.11A (Phoenicia Bussines Center) sau accesând butonul

Pentru detalii sau informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi :

   cursuri@cedes-cd.roturism@cedes-cd.rooffice@cedes-cd.ro

   021.312.20.91, 0728.878.650; 0755.119.842