AGENT DE TURISM
CONDIŢII DE INSCRIERE ŞI ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE
Condiţii de înscriere:
- minim învăţământ general obligatoriu
- dovada activităţii, din care să reiasă că persoana a lucrat/ a colaborat/ a efectuat un stagiu de practică într-o agenţie de turism licenţiată, având atribuţii de agent de turism, pe o perioadă de minim 6 luni (ex: contract de muncă, adeverinţă de vechime, adeverinţă de practică etc.)
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Copie CI
- Copie certificat de naştere
- Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul)
- Copia actului de studii
- CV
TAXA DE EVALUARE INCLUDE:
* nu conţine costuri ulterioare ascunse
- Procesul de evaluare a competenţelor profesionale
- Eliberarea certificatului de competenţe profesionale recunoscut de MT, MMJS şi MEN
COMPETENŢE PROFESIONALE EVALUATE
- Cunoaşterea reglementărilor referitoare la sănătate şi securitate în muncă, la situaţii de urgenţă şi la protecţia mediului aplicabile în activitatea agenţiei de turism
- Cunoaşterea legislaţiei generale în domeniul turismului şi specifice în activitatea de turism
- Comunicarea interpersonală
- Lucrul în echipă în agenţia de turism
- Comunicarea profesională în limba engleză în agenţia de turism
- Competenţe informatice specifice agenţiei de turism
- Competenţe de bază în geografia turismului
- Competenţe de vânzări specifice agenţiei de turism
- Gestionarea solicitărilor clienţilor agenţiei de turism
- Utilizarea sistemelor software specifice în agenţia de turism
- Studierea, ofertarea şi vânzarea serviciilor/ produselor turistice
- Administrarea documentelor de evidenţă operativă şi de încasări/ plăţi specifice activităţii agenţiei de turism
- Ofertarea şi vânzarea poliţelor de asigurare şi încasarea contravalorii acestora
CUM MĂ ÎNSCRIU LA PROCESUL DE EVALUARE
evaluare@cedes-cd.ro, office@cedes-cd.ro
021.312.20.91, 0728.878.650;