COMUNICARE

– Comunicare eficientă, clienți mulțumiți, creșterea plus valorii companiei –

 PROVOCĂRI

  • cum comunicăm eficient cu clienții noștri pentru a le asigura servicii de calitate?
  • schimbarea atitudinii în relația cu clienții și aducerea acesteia la un nivel de excelență

 OBIECTIVE

  • îmbunătățirea comunicării în cadrul organizației
  • facilitarea comunicării cu clienții și ceilalți stakeholderi importanți
  • comunicarea eficientă cu clienții și combaterea barierelor de comunicare
  • dezvoltarea abilităților de comunicare necesare în cazul clienților dificili
  • creșterea motivației în rândul angajaților

 CUI SE ADRESEAZĂ

Modulul Comunicare este un instrument practic și interactiv pentru responsabilii cu gestionarea plângerilor și reclamațiilor din cadrul companiei, pentru personalul operațional, care se află în contact direct cu clienții, pentru toți cei interesați.

Modulul se poate adapta contextului concret al afacerii, prin exemple și aplicații adaptate.

 DIN TEMATICA SESIUNII DE TRAINING 

  • Care este procesul comunicării în compania noastră: companie – client și invers?
  • Cine este clientul meu? Știu ce așteaptă de la mine? Comunic ceea ce trebuie?
  • Strategii de facilitare a procesului de comunicare între management și angajați
  • Tipuri de comunicare. Bariere de comunicare între companie și client
  • Comunicarea verbală și comunicarea non-verbală
  • Cum obţinem un feedback din partea clienţilor şi cum îl oferim?
  • Reguli de limbaj (pozitiv) și efectul abordării negative în procesul de comunicare
  • Cum să transformi NU în DA
  • Ascultarea activă vs ascultarea pasivă
  • Cum primesc și ofer un feedback constructiv?
  • Cum comunic eficient cu clienții dificili?

 METODA DE LUCRU

CEDES CD foloseşte metode moderne de instruire, bazate pe aplicabilitate imediată, care se axează pe interacţiunea directă, activă şi constructivă dintre participanţi şi formatori. Dintre metodele şi instrumentele folosite menţionăm: expunere, lucru în echipă, studii de caz, joc de rol, materiale audio-video, dezbateri, simulări, exerciţii şi aplicaţii practice (după caz).

CUM MĂ ÎNSCRIU

   secretariat@cedes-cd.ro, marketing@cedes-cd.ro

   021.312.20.91, 0728.878.650;